Carabath Online

Plataforma de venta online de productos de baño

> Proyecto

Carabath es una empresa de objetos de diseño para baño. El trabajo consistió en desarrollar una plataforma online de compra, mediante la cual el cliente pudiera acceder, registrarse y formular ordenes de compra que se envian al proveedor. Además, la web cuenta con el backoffice necesario para poder actualizar la informacion y los productos en oferta.

 

Carabath is a bathroom product-design enterprise. This work consisted in desinging an online selling platform, troughout which the client would be able to access, register, purchase big orders and connect properly with the sales personnel in order to complete the order. Besides, the web must count with the proper utility for the business to upload new products and features, independently.

Inner Slide 4

 

Carabath buscaba diseñar y desarollar una plataforma de venta online apuntada a automatizar el proceso de venta y poder comercial con grandes paquetes de productos de manera rápida y efectiva. Incorporando un sistema de aviso por correo electrónico para monitorear las ventas y notificar a ambas partes de las transacciones efectuadas.

 

‘They were looking to design and develop a sales platform oriented to automatize the sales process, optimizing their way to deal withbig orders in a rapid and efficient way. Their necessity aimed to incorporate a notification system for both user and enterprise, to monitor orders and easy following transactions.

 

Inner Slide 5

 

El sitio cuenta con un home intuitivo que sirve a los usuarios con los productos mas comprados o recientemente mas vistos, optimizando asi la cantidad de ventas y brindandole un acceso mas sencillo y rápido al contenido necesario. La interfaz de diseño minimalista, complementa con el universo en cuestión, y brinda un entorno propicio para que los productos se luzcan.

 

‘Out given solution includes a intuitive home, composed to facilitate the latest and more popular products to the user, generating a more agile way to interact with content and orders. We decided to deal with a minimalistic interface, that thanks to the specific product variety, helped us to give life to the chrome focets and liveful mosaics the business deals with.

 

Inner Slide 3

 

La propuesta se llevo a cabo junto con un rediseño de logotipo y cuenta con un backend o administrador interno para que el negocio cargue comodamente sus productos y pueda categorizarlos segun considere conveniente.

 

The proposal was carried out including a identity refresh. After all the process was done, we also included a content administrator for the enterprise to upload new content and features constantly, having the power to deal with its own content and categories, adjusting to the markets needs.

 

> Año

2012 - 2012
http://on.be.net/16D3YC2 compartir en